Η Εταιρεία με την επωνυμία «Καραθανάσης Νικόλαος» και το διακριτικό τίτλο «ΞΥΛΟΔΟΜΙΚΗ», που εδρεύει στο 2Ο χλμ. Ελασσόνας –Δεσκάτης, σας καλωσορίζει στην ιστοσελίδα της «www.xylodomiki.gr». Μέσω της ιστοσελίδας διαφημίζονται και προωθούνται προϊόντα της Εταιρείας μας, τα οποία δύναται να αγοράσει ο χρήστης, μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρείας, υπό τους όρους που περιγράφονται κατωτέρω και τους οποίους ο χρήστης αποδέχεται πλήρως και ανεπιφύλακτα.
1. Έννοιες/Ορισμοί
- Εταιρεία: Η εταιρεία με την επωνυμία «Καραθανάσης Νικόλαος» και το διακριτικό τίτλο «ΞΥΛΟΔΟΜΙΚΗ» 2ο χλμ. Ελασσόνας- Δεσκάτης.
- Έδρα: 2ο χλμ. Ελασσόνας- Δεσκάτης
- Ιστοσελίδα: Η παρούσα ιστοσελίδα «www.xylodomiki.gr».
- Προϊόν: Το προϊόν που διατίθεται από την Εταιρεία μέσω της ιστοσελίδας.
- Aγοραστής: Κάθε χρήστης εγγεγραμμένος ή μη, που έχει πρόσβαση στην ιστοσελίδα και αγοράζει προϊόν της Εταιρείας.
2. Τρόποι παραγγελίας
Α) Παραγγελία από το on-Line κατάστημά μας
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε, εύκολα και με ασφάλεια 24 ώρες το 24άωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Πραγματοποιήστε τις αγορές σας γρήγορα κι απλά ακολουθώντας τα πιο κάτω βήματα:
- Αφού βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Προσθήκη στο καλάθι” που βρίσκεται δίπλα από το προϊόν. Έχετε την δυνατότητα να συνεχίσετε τη πλοήγηση σας στην ιστοσελίδα και να κάνετε όλες τις αγορές σας κατά τον ίδιο τρόπο.
- Εφόσον έχετε ολοκληρώσει με τις αγορές, κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Προβολή καλαθιού”.
- Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, σας ζητείται να εισάγετε το όνομα χρήστη και του κωδικού σας – αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης – αλλιώς σας ζητείται να δημιουργήσετε εκείνη την στιγμή ένα νέο λογαριασμό. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα ολοκλήρωσης της παραγγελίας και ως επισκέπτης.
- Σε κάθε περίπτωση, είτε σαν χρήστης είτε σαν επισκέπτης, εισάγετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία σας: όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας, email κ.λπ.
- Έπειτα, επιλέγετε τη μέθοδο αποστολής καθώς και τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας.
- Τέλος, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.
Β) Παραγγελία μέσω τηλεφώνου
Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2493 023227 τις εργάσιμες ημέρες Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 09:00 ως τις 16:00. Απαραίτητη προϋπόθεση στην τηλεφωνική παραγγελία είναι να ζητάτε τα προϊόντα που θέλετε είτε με τον ειδικό κωδικό είτε με την περιγραφή που αναγράφεται δίπλα σε κάθε προϊόν στην ιστοσελίδα μας. Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με όλους τους διαθέσιμους τρόπους (κατάθεση στην τράπεζα, πιστωτική/χρεωστική κάρτα).
3.Τρόποι πληρωμής
Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν την παράδοση της παραγγελίας σας και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
Α) Χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες
Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners) που έχει εκδοθεί από οποιαδήποτε τράπεζα.
Σχετική Νομοθεσία: Σύμφωνα με το Νόμο Ν.4446/2016 άρθρο 69 §2 που τροποποίησε το άρθρο 20 §3του Ν. 3842/2010 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά.» Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 500 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται με τους παραπάνω τρόπους.
Β) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής που θα σας δοθεί αμέσως μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας. Ο κωδικός πληρωμής περιλαμβάνεται και στο email επιβεβαίωσης παραγγελίας. Η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του e-banking σας ή σε υποκατάστημα τράπεζας, χρησιμοποιώντας τον συγκεκριμένο κωδικό. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη (εσάς).
Οι διαθέσιμοι τραπεζικοί λογαριασμοί της εταιρείας μας είναι:
- Τράπεζα Πειραιώς Α.E. GR 3901 7262 2000 5622 0444 82 249
- Τράπεζα Eurobank Ergasias A.E. GR 1102 6032 9000 0310 2005 51 659
- Άλφα Τράπεζα Α.Ε. GR 3201 4030 5030 5002 3200 00 390
- Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. GR 7401 1034 1000 0034 1404 12 403
Παρακαλούμε, όταν ολοκληρωθεί η κατάθεση στείλτε το αντίγραφο της εντολής πληρωμής με email στο info@xylodomiki.gr ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά, ώστε να ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας σας.
Όλες οι τραπεζικές πληροφορίες είναι εμπιστευτικές και εγγυόμαστε την ασφάλεια των πληρωμών σας με κρυπτογραφημένη και ασφαλή σύνδεση.
Ο χρήστης/συνδρομητής φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την αληθή και την ορθή καταγραφή των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιεί για τη συναλλαγή. Η Εταιρεία, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καμίας πιστωτικής κάρτας για μελλοντική χρήση (είτε ηλεκτρονικά είτε εγγράφως), επομένως ο χρήστης/συνδρομητής πρέπει να επανεισάγει τα στοιχεία κάθε φορά που θέλει να συμμετέχει σε νέα παραγγελία – αγορά. Με την εισαγωγή των απαιτούμενων στοιχείων πιστωτικής κάρτας, ο χρήστης/συνδρομητής δηλώνει ρητώς ότι έχει το νόμιμο δικαίωμα χρήσης της πιστωτικής κάρτας.
Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση μη νόμιμης χρήσης πιστωτικών καρτών. Η παροχή στοιχείων πιστωτικής κάρτας δηλώνει τη συγκατάθεσή του χρήστη/συνδρομητή για δέσμευση του ποσού της παραγγελίας – αγοράς και σε περίπτωση πραγματοποίησης αυτής την χρέωση της πιστωτικής κάρτας. Σε περίπτωση που η συναλλαγή με την πιστωτική κάρτα απορριφθεί για οποιονδήποτε λόγο από την εκδούσα τράπεζα ή το δίκτυο της πιστωτικής κάρτας, ενδεικτικά αναφέρονται λόγοι όπως υπέρβαση του πιστωτικού ορίου ή υποψία απάτης, τότε ο χρήστης/συνδρομητής θεωρείται ότι δεν προέβη στην παραγγελία – αγορά προϊόντος.
Οι πληρωμές γίνονται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος (SSL 128 bit encryption) της Εθνικής Τράπεζας. Η τεχνολογία SSL στηρίζεται σε ένα κωδικό κλειδί για κρυπτογράφηση των δεδομένων πριν αποσταλούν μέσω της (SSL) σύνδεσης. Ο έλεγχος ασφαλείας μεταξύ των δεδομένων και του Server γίνεται με βάση το μοναδικό κωδικό κλειδί διασφαλίζοντας στο ακέραιο την επικοινωνία. Οι φυλλομετρητές (browsers) Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari υποστηρίζουν το πρωτόκολλο SSL και προτείνεται η χρήση τους για την σύνδεση στην ιστοσελίδα της ΞΥΛΟΔΟΜΙΚΗΣ.
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
H επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων γίνεται σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) 2016/679 (ΕΕ). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και τα δικαιώματά σας, μπορείτε να ανατρέξετε στην Πολιτική Απορρήτου της ιστοσελίδας μας. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
4. Επιστροφές προϊόντων
Προϋποθέσεις
Επιστροφές εμπορευμάτων γίνονται δεκτές εντός 14 ήμερων από την ημερομηνία αποστολής ή παραλαβής της παραγγελίας και κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας.
Τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα μπορούν να επιστραφούν μόνο σε περίπτωση που η αρχική τους συσκευασία βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και δεν έχει ανοιχθεί ή υποστεί αλλοιώσεις – φθορές ή προσθήκες.
Τα προϊόντα αποστέλνονται με δικά σας έξοδα, στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, εσωκλείοντας το Δελτίο Επιστροφής για τους επαγγελματίες ή απόδειξη λιανικής για τους ιδιώτες.
* Σε περίπτωση μη έγκαιρης παραλαβής προϊόντων από τον Αγοραστή (εντός 60 ημερών), που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει θέσει ο ίδιος ο Αγοραστής ή σαφώς εξατομικευμένα, η εταιρεία ΞΥΛΟΔΟΜΙΚΗ διατηρεί το δικαίωμα παρακράτησης της προκαταβολής καθώς η προκαταβολή αποτελεί δέσμευση του Αγοραστή ότι θα παραλάβει προϊόν που έχει τροποποιηθεί, συναρμολογηθεί ή κατασκευαστεί κατόπιν αιτήματος του.
* Σε περίπτωση που κάποια προϊόντα δεν είναι προσωρινά διαθέσιμα στα αποθέματα θα ενημερωθείτε άμεσα τηλεφωνικά ή με e-mail, καθώς ενδέχεται να αυξηθεί ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας.
* Η εταιρεία ΞΥΛΟΔΟΜΙΚΗ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους και το κόστος αποστολής χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.
Εξαιρέσεις υπαναχώρησης (επιστροφής προϊόντων)
Δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης και ο Αγοραστής δεν μπορεί να το ασκήσει στις πιο κάτω περιπτώσεις:
- Για προϊόντα τα οποία έχουν κατασκευαστεί, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο Αγοραστής ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.
- Για προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμειγμένα με άλλα στοιχεία (για παράδειγμα, εφαρμογή βερνικιού σε καφασωτό).
- Στην προμήθεια αγαθών, η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει η ΞΥΛΟΔΟΜΙΚΗ και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης. ΔΕΙΤΕ ΜΗΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ.
5. Δικαίωμα υπαναχώρησης
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να ενημερώσετε την ΞΥΛΟΔΟΜΙΚΗ εγγράφως ή και ηλεκτρονικά στέλνοντας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@xylodomiki.gr. Για λόγους εξασφάλισής σας, η ΞΥΛΟΔΟΜΙΚΗ θα σας κοινοποιεί σχετική επιβεβαίωση παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση δύναται να ασκηθεί από εσάς, ακόμη και χωρίς να αναφέρετε το λόγο, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου. Όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Ο πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος, εάν χρησιμοποιήσει/διαχειριστεί το προϊόν με τρόπο διαφορετικό πλην εκείνου που είναι αναγκαίος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του εκάστοτε προϊόντος.
Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παραχθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.
Επιστροφή Χρημάτων λόγω υπαναχώρησης
Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους κάτωθι τρόπους, ανάλογα με το μέσο που χρησιμοποιήσατε κατά την πληρωμή:
- με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας. Η ΞΥΛΟΔΟΜΚΗενημερώνει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η ΞΥΛΟΔΟΜΙΚΗ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
ή
- με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών.
6. Αποστολή και κόστος παραγγελίας
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τον χώρο μας, εφόσον αυτό σας εξυπηρετεί.
Θα μας βρείτε στο 2χλμ Ελασσόνας – Δεσκάτης.
Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται κατόπιν συνεργασίας με εταιρίες μεταφορών.
Το κόστος αποστολής από τις εταιρίες μεταφορών στο χώρο σας υπολογίζεται από τις ίδιες ανάλογα με τον όγκο και το βάρος των προϊόντων της παραγγελίας. Εμείς για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας – κατόπιν αιτήματος σας και σε περίπτωση που δεν συνεργάζεσθε ή γνωρίζετε μεταφορική της επιλογής σας – ερχόμαστε σε επικοινωνία με τις μεταφορικές εταιρίες και σας ενημερώνουμε για το κόστος της εκάστοτε αποστολής, έχοντας από εσάς την ακριβή διεύθυνση παράδοσης καθώς και τη συνολική παραγγελία σας. Η εξόφληση των εξόδων αποστολής της μεταφορικής εταιρίας πραγματοποιείται από τον παραλήπτη (εσάς) τη στιγμή της παράδοσης των προϊόντων.
Για όλες τις παραγγελίες η παράδοση των προϊόντων γίνεται επί πεζοδρομίου. Παράδοση σε όροφο με χρήση εργάτη, απαιτεί προηγούμενη συνεννόηση και το κόστος υπολογίζεται ανά περίπτωση.
Χρόνος παράδοσης παραγγελίας
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων υπολογίζεται από 2-6 εργάσιμες ημέρες για τα προϊόντα που δεν χρήζουν τροποποίησης ή κατασκευής. Για τα εξατομικευμένα, τροποποιημένα ή αναμειγμένα με άλλα στοιχεία προϊόντα, ο χρόνος παράδοσης ορίζεται κατόπιν συνεννόησης.
Παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα για παιδικές χαρές, τα οποία χρήζουν προετοιμασίας, ως χρόνος παράδοσης ορίζονται 5-10 εργάσιμες.
Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα, παραληφθεί σπασμένο κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς μέσω email, συνοδευόμενο από φωτογραφίες, εντός 24 ωρών. Μετά το πέρας των 24 ωρών θα θεωρείται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας παραδόθηκαν σε άριστη κατάσταση.
7. Ρήτρα περιορισμού ευθύνης
H Εταιρεία δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών/συνδρομητών για οποιοδήποτε ελάττωμα, το οποίο δεν υπήρχε κατά τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή που η διαπίστωσή του δεν ήταν εφικτή με βάση το υφιστάμενο επίπεδο επιστημονικών και τεχνικών γνώσεων κατά το ως άνω χρονικό σημείο, καθώς και για οποιαδήποτε πρόκληση ζημίας από τη χρήση του προϊόντος που οφείλεται σε πράξη ή παράλειψη του ιδίου του χρήστη/συνδρομητή ή τρίτου. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται επίσης για την μη έγκαιρη εκτέλεση της παραγγελίας σε περιπτώσεις συνδρομής γεγονότων ανωτέρας βίας. Σε περίπτωση έλλειψης άμεσης διαθεσιμότητας ορισμένων προϊόντων, δεν ευθύνεται η Εταιρεία για την μη πραγματοποίηση της συναλλαγής.
8. Ανωτέρα Βία
H Εταιρεία δεν ευθύνεται για τη μη εκπλήρωση των συμβατικών της υποχρεώσεων, στο μέτρο που η αδυναμία εκπλήρωσης οφείλεται σε περιστατικά ανωτέρας βίας (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρονται π.χ. απρόοπτα καιρικά φαινόμενα, σφοδρές καιρικές συνθήκες, πράξεις ή παραλείψεις οργάνων, δημοσίων φορέων και υπηρεσιών του Κράτους, κ.ο.κ.).
9. Ασφαλή προϊόντα – Όροι εγγύησης
Tα διατιθέμενα από την Εταιρεία προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας, τα οποία διαθέτουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς χρήσης. Τα προϊόντα φέρουν γραπτές οδηγίες χρήσης.
10. Ασφάλεια Συναλλαγών
H Εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία της τήρησης όλων των απαραίτητων νομίμων διαδικασιών που σχετίζονται με την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες τεχνικά μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών/συνδρομητών, διασφαλίζονται ως απόρρητες. Η Εταιρεία έχει υιοθετήσει διαδικασίες, οι οποίες προφυλάσσουν τα προσωπικά δεδομένα που οι χρήστες/συνδρομητές παρέχουν μέσω της ιστοσελίδας ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο (π.χ. τηλεφωνικά). Αυτές οι διαδικασίες στόχο έχουν την προστασία των δεδομένων των χρηστών/συνδρομητών από οποιαδήποτε μη επιτρεπόμενη πρόσβαση ή αποκάλυψη, απώλεια ή κακή χρήση, και αλλαγή ή καταστροφή.
11. Απόρρητο Συναλλαγών
Όπως αναφέρεται και παραπάνω, η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρήστη/συνδρομητή είναι εμπιστευτικές και η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο. Η Εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των χρηστών/συνδρομητών της ιστοσελίδας και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από αυτούς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Ο χρήστης/συνδρομητής μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για τον ίδιο, καθώς και τη διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορεί να τεκμηριωθεί η ύπαρξη λάθους.